Sunday, November 8, 2009

FORUM KELICAPFC

Forum ini bertujuan untuk membincangkan tentang perkara-perkara yang berkaitan kelicap, reunion, geng-geng jordan dan apa-apa sahajalah. Siapa yang join leh bukak tajuk dan sebagainya. Jadi bagaimana nak joinnya?hanya klik :

kelicapfc.forumotion.com

kemudian REGISTER. Masukkan E-mail anda yang sah. Bukak E-mail dan terus klik link dalam E-mail tersebut untuk aktifkannya. Dan boleh mula berforum.tq

Tuesday, May 26, 2009

REUNION KE-6 DI SEMPURNA RESORT, KUANTAN, PAHANG

Dimaklumkan bahawa reunion buat kali ke-6 akan diadakan di Pahang seperti berikut :
TARIKH : 3 - 5 JUN 2011
TEMPAT : SEMPURNA RESORT, KUANTAN, PAHANG
BAYARAN : RM400-oo
Sekian, terima kasih.

Friday, February 20, 2009

SELOKA MOKA INDERA LOKA


Bila orang sudah gila bola..semuanya dibolakan..kasut bola, baju jersi bola, topi bola, kereta bola, sticker bola, rumah bola, muka bulat macam bola,makan bebolaaaaa.....

Monday, January 26, 2009

T-SHIRT 4 KELICAP FC


Semenjak reunion I di Kuala Lumpur, ahli-ahli kelicap fc telahpun memiliki sepasang baju lengan pendek untuk dipakai dan dijadikan sebagai kenangan pabila pulang dari reunion..setakat ini ada 4 baju telah diperolehi..kemungkinan reunion akan datang dan seterusnya akan banyak koleksi-koleksi baju kelicap fc yang menarik dan anggun..terima kasih kepada sesiapa yang sudi menyumbang untuk tujuan baik ini..panas..panas..

Sunday, January 18, 2009

MASIHKAH KAU INGAT


Amman, tahun 2001..Masihkah kau ingat.. musim sejuk yang banyak mengimbau kembali kenangan semasa di perantauan..sampah tidak perlu risau jika ditinggalkan lama di bawah sinki..lalat ntah ke mana menghilang..air sejuk macam air batu..sakhonah tak cukup untuk 4 orang..sahobah made in Italy..malam-malam perut lapar..kul 8 dah macam pukul 11 malam..mandi ke idak ke sama sahaja..nak amik air sembahyang bapok sejuknya..khuf dijadikan amalan..oh kenangan..

Wednesday, December 31, 2008

KELICAP'S CORNER

Assalamu'alaykum Warahmatullahi Wabarakatuh...

Terima kasih kerana sudi mengunjungi Komuniti KELAB BOLASEPAK KELICAP versi ke-5 ala-ala Blog. Versi kali ini menggunakan blog je..agak mudah sikit nak upload dan membuat sebarang pengeditan. Diharapkan anda benar-benar berasa puas dengan apa yang kami paparkan buat masa ini. Segala kesulitan dan gangguan ketika melayari Laman Web ini atas risiko anda sendiri. Segala tanggungjawab diletakkan bebannya ke atas anda kerana tangan anda adalah sebagai kuasa segala-galanya....Laman web ini dicadangkan untuk pembinaannya pada reunion atau perjumpaan kali pertama di Kuala Lumpur. Syukur dengan komitmen ahli-ahli kelicap, laman ini berjaya disiapkan sepenuhnya dan telah diubahsuai sebanyak lima (5) kali termasuk ruangan yang sedia ada ini. Semoga kewujudan laman web ini silaturahim antara pemain-pemain kelicap sekaligus graduan-graduan made in Jordan dapat dieratkan dengan lebih dekat lagi...